Gondolom mindenkinek ismerős: Funny Girl (1968)

Megjegyzések

  1. Imádom Streisandot. Nagyobbik lányunk ennek az imádatnak köszönheti a nevét. No meg Radnótinak.
    Ebben a nőben minden meg van amiről egy művésznő csak álmodik. Tehetség, kellem, báj, elegancia.
    Nekem még nagy kedvencem a Yentl és a Cal Girl ötszázért.
    De a mindennek felett álló az Ilyenek voltunk.

    VálaszTörlés
  2. Bocs kihagytam a Hullámok hercegét.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is kedvencem, ezért szinte majdnem minden filmjét megszereztem.

    VálaszTörlés
  4. Az Ilyenek voltunk c film a legnagyobb, ezért is került be a blogomba.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, nagyon aranyos filmek ezek!

    VálaszTörlés
  6. Hová lett a prágai zsidó temető? Minden érdekes eltűnik innen?

    Ezt sem szavazta meg a köz? :)

    VálaszTörlés
  7. Nem csak felkaptam a vizet, majd lesz újra.
    Hamarosan, látom figyelsz, jól teszed, köszi.:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések