Amit egy ember iránt érezhetünk

Hiszek abban, hogy azt az embert akit tiszta szívemből szeretek, aki az életem részévé kezdett válni, többé nem lennék képes elhagyni, senkinek és semminek a kedvéért sem. Mélyen legbelül, folyamatosan minden nap és annak minden egyes pillanatában azt érzem, hogy így embert még soha nem tudtam szeretni.
Hosszú évek és hónapok során, most kezdem el érezni igazán, hogy ez nem kaland, nem egy pillanat, ami hamar tova száll, ez maga az az ember, akire mindig is vágytam. Egy angyal aki az álmom megtestesítője lett, aki mindig vigyázni szokott rám és akkor is mellettem áll, amikor nem gondolnék rá.
Egy ember, aki maga jelenti mindazt, ami a saját boldogságom magját képezi, egy ember akit csak úgy felfedeztem, akit az élet megismertetni kíván.
Maga az élet csodája, egy ajándék, az élet teljessége, ami értelmet ad a saját létezésemnek, mert beteljesíti a legnagyobb vágyaimat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések