A sok kis apró pillanat varázsa

Szerintem azzal még nem árulok el nagy titkot, hogy ha reggel frissebben, üdén és jobb hangulatban kelünk fel, akkor az nagy mértékben meg fogja határozni az egész napunkat, bármivel is szembesüljünk,  de minden egyes kis apró pillanat, minden egyes apró mozdulat is fontos szerepet képes játszani. Mint ma reggel, amikor  felkeltem, belenéztem a tükörbe és jól elröhögtem magamat a kép láttán és a tegnapi eseményekre visszaemlékezve:) Majd felhívtam 1-2 embert, hogy valóban jól emlékszek és közben beraktam pár kellemes zenét is, hogy egy kicsit fokozzam a hangulatot, és hogy a szomszédokat is felkeltsem, ne hogy már aludjanak:) Á nem csak egy picit zenélgettem. Majd megcsináltam a reggeli kávémat, amit már capuccinóval és egy kis kakaóval párosítok, mert így nagyon finom lesz az íze, és a tetejére ráfújok egy kis tejszínt. Aztán gyorsan megnézem az emailjaimat, pár blog és kultúrával foglalkozó oldalt is áttekintek, és természetesen reggel már csörög a mobil is, meg a rendes telefon, mert nem mindenki szeret aludni, annál inkább csacsogni. Itt természetesen főleg a nők vannak többségben, de szerintem ezt nem is olyan nehéz kitalálni:) De én nagyon bírom ebből a szempontból a nőket, régebben még én is sok már férfihoz hasonlóan értetlenkedve fogadtam, de a helyzet azóta jócskán megváltozott, és úgy gondolom, hogy a nőknek ez ad még több örömet az életükben, hogy beszéljenek és beszéljenek. E nélkül szerintem egyetlen egy nő sem létezhetne, de gyakran nagyon vicces is tud lenni a megnyilvánulásuk, mint ma reggel.  Az nagyon csúcs volt, mert szeretem hallani, érezni egy emberen, hogy felszabadultan képes örülni az életének, hogy érezhető nála a jókedv, a boldogság, mert ez saját magamat is nagy mértékben képes befolyásolni, ezért szoktuk azt mondani, hogy az emberek hatással vannak egymásra. Az is viszont elég jó dolog, ha azt halljuk, hogy a saját fajtánkat megdicsérik, mert ez kisebb elégedettséggel tölt el, és akkor még büszkébb lehetek arra, hogy férfinak születtem, főleg hogy egy nő mondja ezt, amikor a maga kis szeretni való természetével megnyilvánul és beszél a párjáról, aztán rá 10 percre, persze a párja is felhív, aki nem mellesleg az egyik legjobb barátom és akkor már tudom, hogy mi a szitu:) Később pedig egy tündéri hölgyre gondoltam, akinek elolvastam az újabb írását, mert nagyon szépen ír, a maga gondolatiságával, de nagyon kedvelem, mert nem köntörfalazik, megmondja kerek perec a frankót, a saját egyedi stílusával. Fel meri vállalni önmagát és érződik rajta az őszinteség. Nagyon ritka az ilyen ember, aki így képes megnyilvánulni. Ezeket az embereket tudom igazán értékelni és megbecsülni, mert olyan sok mindenre megtanítanak, amibe először lehet hogy nem is gondolnák bele. Mindig van, minden nap valami jó dolog az életemben, ami nélkül sokkal szegényebb lenne az életem, mert sok olyan élményt magában hordoz, amire mindig jó visszaemlékezni. Mindegy az hogy miről van szó, hogy mennyi ilyen pillanatot élünk meg, mert most sem soroltam fel mindent, de van és ez a lényeg, mert mindegyik pillanatnak van egy saját egyedisége, ami semmi máshoz nem hasonlítható, van egyfajta varázsa ami által megszínesülhet 1-1 napunk. Mindegyiknek lehet örülni, mert mindegyikre 1-1 lehetőségként kell tekintenünk, amivel élhetünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések