A szeretet az egyedüli ami nem múlik el

Sok mindent vagyok képes elfelejteni az életem során, de a szeretet az örökké megmarad számomra. Az a legnagyobb hatalom, ami mindig örök érvényű marad az életem során. Soha nem kopik el, hanem egyre gazdagabb embert varázsol belőlem. Az értelme sem változik meg, hanem egyre inkább formálja legbelül önmagamat, az élethez és a többi emberhez való kapcsolatomat. Az értéke egyre fontosabbá válik számomra, ami által az életemre is sokkal jobban képes leszek odafigyelni. Ahhoz hogy valakit tiszta szívből szeretni tudjak, először önmagamat kell tudnom feltételek nélkül elfogadni és szeretni. Ha önmagammal megbékülök és kialakítok egy harmóniát, akkor képesek leszek hasonló szellemben kapcsolatot alakítani bármelyik más emberrel. Ha nem akarom megszabni a másiknak, hogy mit hogyan tegyen és nem állítok fel törvényeket, akkor a saját szeretetemet is képes vagyok  szabadon kinyilvánítani. A szeretetem határtalan és örök érvényű jelenvalósága által kizárja az öncélúságot, ami által  képes vagyok önmagamat adni a saját természetességemnél fogva. Ez megnyugtatólag hat rám és nem engedi hogy a félelmek eluralkodjanak rajtam és meggyengítsék az önbizalmamat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések