Legyen mindig a nőé az utolsó szó, az utolsó csók

Ma reggel azon gondolkodtam, hogy gyakran előfordul, hogy vicces formában vitatkozunk azon, hogy a nőé v a férfié legyen az utolsó szó:)
Én viszont rájöttem arra, hogy ha ettől a vicces formától teljesen el vonatkoztatok, és ha komolyan veszem, akkor ez érzelmi szempontból elég fontos helyet foglal el az életünkben, a nőkében ez sokkal erősebben megmutatkozik, a férfiak viszont nem egyből gondolnak rá.
Mondok is rá egy egyszerű példát.Van egy pasi, aki találkozik egy nővel, eltöltenek kettesben egy szép napot, majd amikor elköszönnek egymástól, a nő egy váratlan pillanatban még megcsókolja a srácot v a fülébe súg valami fontos dolgot, v csak egyszerűen csókolóznak.
Ez az utolsó élménykép fog a legmélyebben belénk vésődni, erre fogunk a legjobban, a legerősebben visszaemlékezni. Ez különben abban is megmutatkozik, hogy a legtöbb pasi egy búcsúzást követően mindig felhívja a kedvesét, csak abba nem gondolnak bele, hogy ennek az utolsó élményképnek köszönhetik, mert ez érzelmileg is a legmélyebben meghatározó lesz a férfiaknak. A nőknek pedig nagyon fontos az, hogy az utolsó kimondott szavakkal, gondolatokkal megajándékozzák a pasikat, hogy jobban ráébresszék őket hogy mennyire fontos emberek:) Úgy hogy azt mondom, hogy valóban a nőké legyen az utolsó, mert én nekem az nagyon sokat jelent.
Ha ebben van részem, akkor teljesen más milyen hatást vált ki egy következő találkozó ugyanazzal a nővel, mert akkor erősen bennem fog élni az, amit előző alkalommal átéltem általa, legyen az az ő csókja v a kimondott szavai, v akármilyen megnyilvánulása. Így tudok még több értelmet tulajdonítani neki.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések