Beteljesülés felé...

Mindannyiunkban valahol mélyen elrejtve valóságot képez a tündérmesék világa, amelyből ezernyi álom próbál kiszakadva utat törni magának, hogy beteljesítse a legféltettebb vágyainkat. Azt a pillanatot, amikor először megláttalak és az nagyobb bizonyosság volt számomra, mint bárki más, akivel eddig találkozhattam az életem során. Amikor egyszerre minden megszűnt létezni és  a szívünk már nem félt közel kerülni egymáshoz, mert éreztük, hogy új otthonra lelt. Egyre jobban vágyakoztam, hogy elmerülhessek benned és teljesen átadhassam magamat. Bőröm gyengéden bőrödhöz simult, a testünket a melegsége érzése járta át. Az érzéki öleléseink által a lelkünk elkezdett egymásba fonódni, és a meghitt pillanatok varázsa egy különleges megnyugvást hozott el.  A tekinteteden teljesen elmerengtem, az érzelmeimet szabadjára engedtem. Éreztem, hogy az érzelmeid testet öltenek bennem és az emberi lényem részeként egy új világ kezdett megszületni bennem.  Fel sem eszméltem. A gát egyből átszakadt, a szenvedélyességed elhatalmasodott felettem és felperzselte a szívemet. Közel akartam kerülni hozzád, hogy eggyé válhassak veled.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések