Férfinak lenni

Férfiként jól érzem magamat a bőrömben. Elfogadtam önmagamat minden tulajdonságommal együtt véve. Elfogadtam, hogy én is csak emberből való vagyok, képes vagyok hibázni, de nem félek beismerni és változtatni. Felvállalni önmagamat bármilyen élethelyzet elé is kerüljek. Férfiként szeretek bizalmat sugározni, biztonságot, békét és támaszt nyújtani. Az érzéseimet szabadjára engedni, őszintén kifejezni és megosztani. Férfinak lenni nem kő keménységet jelent. Ugyan úgy szeretem az érzéseimet szabadon megélni, szomorúnak lenni, akár sírni, az együttérzésemet kifejezni, bátorítani, inspirálni, valaki mellé kiállni és rendületlenül hinni benne. Férfiként bármit szabadon megélni és szeretni, vállalva a fájdalom és öröm megélését, mert erről szól az életem. A nőre felnézni, nőként tekinteni rá, nővé tenni bizonyos helyzetekben…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések